Friday, August 8, 2008

Cake for Alif & Arif





Birthday Choc Cake for cute twin, Alif & Arif.....Masa nii rajin giler wat kek...tiap2 hari ada projek...sungguh2 buat...tapi la nii mcm da lemau sikit...angin menjahit plak yg datang...nanti saya update gambo langsir lak yer...
Kek nii utk B'day party kat kindergarten...tu yg sebaris kek ada kat situ...tapi saya buat yang paling hujung la...yg ada clown dodok manja gitu sambil pegang belon...Bukan nak perasan la..tapi perati mata2 seme budak kat situ...seme mcm pandang kek yg ada clown jer kan ? kan? kan? wakakakakakka...
Saya suka gak menjahit tapi saya x minat jahit baju, saya suka jahit utk di pakai oleh benda yg tak bernyawa jer....SEBAB...dia x de mulut dan otak , jadi klu x cantik ker, tak selesa ker...dia x reti komen...hahahahahaha...

No comments: