Thursday, August 7, 2008

Shayna and Lily...uhhh...dap... ahhhh






Actually, I can't remember when was the actual date we did this baking together....my two lovely sister who is so kaypoh want to learn baking cakes....they did not turn up on time...the other one who stayed in Shah Alam was late due to nak jumpa cik abang dulu...ermmm...menyampah (sb my time da passed)....yg lagi sorang tu stayed in Kayu Ara and on her way to my house I pesan beli cheese cream....pun dua kali lima gak...dtg lambat...end up we started quite late and baby started cranky coz dia lawan mata x nak tido...
Huru hara sessi baking kitaorg sb diselangseli dengan jeritan dan tangisan...since da plan we proceed gak....yg I bengang tu ...dua ekok nii...bukan nya concentrate belajar masa I dok ajar wat adunan...depa busy sms boifren...menyampah...masa zaman I cinta dulu H/P usage x la heavy cam skrg nii...org kaya jer bole beli h/p...abis2 pun gayut pakai line phone umah (TMB) atau paling sengkek public phone la...(erm terkenang zaman dulu...berebut nak guna phone)
Back to our baking stories, da abis adun seme gitu bagai...minah dua org nii g sambung tido ...sorang tido kat sofa...sorang lagi hilang...cari2 ropernye dok landing baik kat bilik I...siap gayut phone lagi...ishhh...nak kena budak2 nii...
The best part was when we started decorating...they're so excited and back to live again...mcm2 ruper nak buat dan tulis..klu bole seme warna nak conteng kat kek tu...
It was a very hectic day but we end up the day with a big laugh and big tummy......
Love you girls.....

2 comments:

Mudd said...

mase nih kta g meeting shuang hor n ingat lagi esoknyer father's day kot....kta g lepak kat shah alam ngn aboh kta... huhuhuu......

roslaily said...

OMG! I love u too sister aka my mentor! gagaa! This is my first baking class and best giler sbb K.zary bagi kitaorg kebebasan dlm mendecorate our cup cake! so wat u see is came from our hearts...wakakaka! betul lah kan shayna! hahaa...anyway like to thanks to k.zary very much...i have to call super wonder woman yg tak pernah kenal erti penat...gua respect sama lu lah k.zary walau ada 3 hero kat rumah tapi still managed to finish all her part time jobs..kekeke! before i end up this summary of comment, have to let u know lah k.zary, u r my idol! hope one day leh jadi cam u! auwwww!

p/s: apa hasil kerja tangan k.zary TAK PERNAH tak cedap! yummmm!